keskiviikko 30. tammikuuta 2013

muksa päivä!

Heipä hei!Aamulla oli sellanen olo, etten varmasti tee yhtään mitään, mut kuitenkin laitoin pyykit pyörimään ja hetken nettisurffin jälkee lähdin kavereiden kanssa syömään.Nää mammat oon tuntenu ala-asteelta saakka ja oli ihana huomata pitkän "koko jengin" jälleennäkemisen aikana, ettei mikään ole muuttunut.Samat jutut ja sama huumorintaju.Vaikka siitä on jo 1,5 vuotta aikaa kun ollaan nähty kaikki nelisteen niin kertaakaan ei  tullut sellasta fiilistä, et hei mistä mä ny juttelisin..

Ennen kun lähdin ulos niin tein pienen kokeilun.Olin lukenut jostain lehdestä, että kannattaa laittaa normi esim. käsirasvaa hiuksiin jos käsiin vaikka jää ylimäärästä.Minä vein kikan astetta pidemmälle ja taijoin itselleni hiusnaamion rasvasta.Pidin tukassa n. 15 min., pesin tukan normaalisti ja voíla!Hiukset olivat silkkisen pehmeät.Suosittelen lämpimästi!





Syöminkien jälkein käytiin Wanhassa Mestarissa kahvilla ja pelaamassa Aliasta "Ja meillä oli niin muukaavaa".Tiiättekste?Sen biisin ;D Niin ja akka oli tämän näköinen :) Illalla aivan kamala slitreeni!Tärisin kuin haavan lehti ja olo oli kuin tonnikeijulla.Huhhuh!Eipä mulla muuta!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti